FF Group detine propriile concepte de retail multibrand, in cele mai mai importante centre comerciale din Romania: collective, Sport Loft, kix, Factory Outlet. In plus, compania opereaza o retea extinsa de magazine Nike.
FF Group este distribuitor in Romania al unor prestigioase branduri internationale cum ar fi: Nike, Converse, Scoth&Soda, UGG Karl Lagerfeld si multe altele...
In reteaua sa de magazine proprii, FF GROUP comercializeaza peste 50 de branduri internationale de fashion si sport.
Branduri
Hugo Boss a lansat in anul 1999 pentru prima oara marca BOSS Orange printr-un eveniment international. Colectiile casual marca BOSS Orange ne trimit cu gandul la buna dispozitie, lejeritate si relaxare. Modelate de tendintele din mediul urban, colectiile destinate atat barbatilor cat si femeilor incurajeaza dorinta fiecaruia de a-si crea propriul stil personal de a se imbraca. Amestecuri de materiale neconventionale, o abordare ludica a proportiilor, si contrastul intre culori si modele se adreseaza unei clientele careia ii place sa experimenteze.
American Vintage a fost fondat in 2005 de Michaël Azoulay. Cautand un concept inovator acesta s-a inspirit din calatoriile sale în Statele Unite si a aruncat o privire asupra tricoului basic. Colectiile au crescut odata cu trecerea anotimpurilor si au fost structurate in jurul pieselor din ce în ce mai stylish. An
de an, American Vintage a construit o garderoba cu multe fatete, care încalca regulile si se joaca cu mixuri indraznete pentru a se potrivi tuturor tipurilor de personalitati.
Povestea lui a inceput in 1999 in Melbourne, intr-o dupa amiaza tarzie, dupa o zi lunga de cumparaturi:
“De ani de zile, cautam in magazinele din jurul orasului un costum de inalta calitate pentru barbati, care nu era prea simplu sau usor de gasit. Am vrut haine facute pentru un barbat cu gust. Cand am realizat ca nu am putut gasi unul, am decis sa o facem noi insine.
Incepand cu o colectie de Bold Business Wares, ne-am extins rapid in camasi de afaceri, bluze, bluze si camasi casual, asigurand distributia nationala in Myer si o selectie de buticuri independente.
Dupa putin timp a devenit evident ca barbatii australieni cautau acelasi lucru ca noi toti si, ca urmare, Brooksfield a inflorit in compania care este astazi.
Standardele noastre continua sa evolueze, cu un accent mai mare pe croitorie si atentie la detalii, si suntem mandri sa le prezentam pietei australiene si nu numai. “
Brandul Calvin Klein va da intotdeauna tonul atat pentru colectiile elegante, clasice cat si pentru tendintele moderne, sofisticate, urbane si senzuale. Inca din anul 1968 de cand s-a lansat, Calvin Klein s-a facut remarcat de la primele colectii, fiind caracterizat de multe ori ca maestrul suprem al minimalismului. Intr-un peisaj versatil al modei, Calvin Klein a ales in permanenta sa creeze colectii caracterizate prin simplitate, culori neutre si croieli care urmeaza in mod firesc linia corpului, dar folosind numai materiale de calitate. Un brand complet de lifestyle care va ramane in permanenta in atentia pasionatilor de moda.
Emporio Armani este o casa de moda din Italia, care produce, distribuie si vinde bunuri din piele, haute couture, prêt-à-porter, pantofi, ceasuri, bijuterii, accesorii, ochelari, cosmetice, si interioare pentru case. Aceste produse sunt vandute sub diferite marci: Giorgio Armani, Armani Collezioni, Emporio Armani, AJ | Armani Jeans, AX | Armani Exchange, Armani Junior si Armani/Casa.
Emporio Armani a aparut la inceputul anilor 1980, dupa un succes considerabil cu linia Giorgio. In plus, Emporio Underwear, Costume de baie si Accesorii au ajuns pe scena in 1982.
In ceea ce priveste o strategie de marketing pentru aceasta eticheta, Armani a optat pentru mijloace inovatoare care includeau spoturi de televiziune si reclame stradale imense. A fost creat un parteneriat cu industria cinematografica, nu numai pentru expunere, ci si ca un catalizator al creativitatii. Numele Giorgio Armani a devenit sinonim cu moda haute couture in intreaga lume si este considerat unul dintre cele mai prestigioase din industria modei.
Firetrap este un brand londonez de lifestyle fondat în 1993. Colecțiile reflectă stilul, cultura și atitudinea Londrei, inspirându-se din diversele sunete și arome care definesc viața acestui oraș. "Firetrap este creat pentru spiritele rebele, care forțează regulile și redefinesc ceea ce înseamnă să fii unic.". Spiritul rock and roll al brand-ului este omniprezent, de la designul colecțiilor până la campaniile neconveționale de marketing.
Brand-ul italian Ciesse Piumini, fondat în 1976 în Borgo Buggiano s-a făcut remarcat prin utilizarea penelor de gâscă în crearea produselor destinate schiorilor și alpiniștilor, prin introducerea materialelor avangardiste precum Gore-Tex, dar mai presus de toate prin capacitatea de a înțelege nevoile clienților săi. Astăzi, la 40 de ani de la înființare, misiunea brand-ului este aceeasi: să ofere clienților săi produse cu o componentă tehnologică superioară, produse cu stil pentru fiecare moment al zilei și pentru orice anotimp.
Converse este un brand legendar care a creat pantofi si colectii de haine sport inca de la inceputul secolului 20. Brandul a revolutionat in scurt timp lumea baschetului, a fost martor al nasterii stilului rock-and-roll si a devenit un reper in moda casual si sport internationala. Colectiile Chuck Taylor All Star, Converse Sports Performance, Sports Lifestyle si Sports Classics au fost construite pe baza mostenirii americane din lumea sportului. De-a lungul timpului, au fost realizate si lansate mai multe editii speciale de pantofi Converse - inclusiv DC Comics, The Ramones, AC / DC, Sailor Jerry, Metallica, The Clash, Dr. Seuss, Grateful Dead, Ozzy Osbourne, Jimi Hendrix, Drew Brophy, Nirvana, Bad Meets Evil, Green Day si Gorillaz. Prin milioanele de fani din intreaga lume, Converse poate fi numit regele pantofilor sneakers.
Inca din anul 1901, familia Griggs era cunoscuta pentru cizmele produse de ei. Acestia se aflau in inima industriei de incaltaminte si timp de sase decenii incaltamintea lui Griggs a castigat o reputatie solida cu cizme de lucru robuste si durabile.
Povestea a trecut apoi la post-razboi, in 1945, la dr. Klaus Maertens, un soldat de 25 de ani. In timpul convalescentei de la piciorul rupt, el a creat o talpa unica ( talpa din piele traditionala din piele tare) pentru a-si recupera piciorul. Folosind ultimul ac de salvare, Maertens a facut un pantof prototip si i l-a aratat unui vechi prieten universitar si inginer mecanic, Dr. Herbert Funk.
Cei doi au intrat in parteneriat folosind provizii militare abandonate pentru a incepe sa produca pantofii lor unici. Pana in 1947 au inceput productia formala si in decurs de zece ani au avut o afacere in plina expansiune, cea mai mare parte fiind vandute femeilor mai in varsta. In 1959, au decis ca este timpul sa-si faca publicitate inventia revolutionara a incaltamintei in reviste de peste mari.
Franklin&Marshall este un brand italian care produce haine si accesorii inspirate de stilul American Vintage. Inspirat initial de tinutele si uniformele vintage ale unui colegiu din SUA, brandul Franklin&Marshall urmareste si in prezent trendurile de lifestyle din lumea dinamica a tinerilor, inovatie si creativitate. Colectiile F&M au ca surse principale de inspiratie si design activitatile sportive, muzica si arta - preocuparile permanente ale tinerilor. Atentia la detalii si calitatea materialelor folosite se observa la fiecare model.
Un stil al tuturor timpurilor, care imbina combinatiile excentrice cu autenticul si traditia. Perfectiunea reprezinta un imperativ al acestui brand. G-Star RAW isi pastreaza renumele de brand inovator de peste 25 de ani. Sub acest brand a fost creat conceptul denimului 3D si au fost sustinute colectiile realizate din denim netratat (raw). Filozofia brandului este simpla: "Just the product". Colectiile de jeansi din denim netratat sunt influentate atat de catre tendintele modei europene cat si de hainele militare vintage, atat de populare in randul celor liberi si nonconformisti.
Juicy Couture este un brand plin de farmec, cunoscut pentru stilul casual-luxury pe care-l abordeaza. Modele propuse de Juicy Couture degaja feminitate, o atitudine increzatoare si capricioasa. Lansat initial de doi prieteni obsedati de moda in 1997, brandul Juicy Couture a realizat rapid o recunoastere la nivel mondial si a atras milioane de fani, si extrem de multe celebritati. Juicy Couture este cunoscut si pentru celebrul sau trening pe care l-a ridicat la statutul de simbol de lux in moda casual. Juicy Couture continua sa evolueze cu aceeasi atitudine increzatoare, jucausa, capricioasa si feminina, prezenta in toate colectiile sale. Astazi, acest fenomen global ofera o gama extinsa de colectii pentru femei, fete si copii, accesorii, bijuterii, ochelari de soare si parfumuri. In Romania, colectiile Juicy Couture de imbracaminte si accesorii sunt prezente in magazinele Collective.
Este un fashion icon renumit la nivel mondial pentru abordarea sa de ultima ora, aspirationala si relevanta in ceea ce priveste stilul. Sub conducerea sa creativa, casa de moda KARL LAGERFELD isi are radacinile intr-un ADN accesibil - luxos si cool. Estetica sa combina clasicul cu niste elemente moderne, rock-chic.
Portofoliul KARL LAGERFELD include imbracaminte pentru barbati si femei si articole pentru copi. Colectiile suplimentare includ ceasuri, ochelari, incaltaminte, parfumuri, lumanari si bijuterii. In 2016, compania a lansat bijuterii fine de mireasa si KARL LAGERFELD PARIS, care aduce stiluri inspirate din Paris in America de Nord.
Nike este un brand inovator. Produsele Nike sunt apreciate atat de sportivii de performanta, cat si de cei care doresc sa practice sportul in mod ocazional, sau sa foloseasca un produs de incaltaminte sau imbracaminte casual stilat, performant si comod. Compania a fost fondata in 1964 sub numele Blue Ribbon Sports de catre Bill Bowerman si Phil Knight. A devenit oficial Nike Inc. la 30 mai 1978. Numelebrandului si al companiei a fost inspirat de la Nike (in greaca Νίκη), zeita greaca a victoriei.
Tendinte vintage, surf, old school si rock au fost inglobate in outfit-urile Scotch&Soda, care se adreseaza tuturor barbatilor care doresc sa aiba un look fresh si o tinuta stilata care sa-i scoata in evidenta. Scotch&Soda isi doreste sa creeze colectii care se potrivesc cu fiecare individ in parte, astfel incat cei care le poarta sa ajunga sa le adore si sa se bucure de fiecare data cand le poarta. Colectiile si produsele sunt de calitate, bogate in detalii de croiala, si la preturi accesibile. Designerii de la Scotch se concentreaza in permanenta pe fiecare detaliu si verifica fiecare cusatura in parte. Scotch&Soda investeste in produs, care este de obicei inspirat de stilurile clasice si vintage cele mai populare, imbogatite cu elemente de inspiratie moderna din intreaga lume. Desi Scotch&Soda este un brand de origine olandeza lansat in anii 80, in prezent brandul este cunoscut si apreciat in intreaga lume. Scotch&Soda este clasic in multe feluri, dar tineresc si fast-forward atunci cand vine vorba de a lansa noi colectii pe piata.
O denumire fascinanta si misterioasa identifica acest brand care are ca si concept de baza realizarea de articole de îmbracaminte masculine selectate cu atentie, inovatia obținuta prin utilizarea materialelor originale si de calitate si unicitatea produsului bazata pe utilizarea accesoriilor glamour. Prin colectiile complete dedicate barbatilor, SSeinse reuseste sa satisfaca cererile unei clientele din ce in ce mai exigente, atente la imbunatatirea imaginii.
Un lucru e sigur, Ted a fost intotdeauna o enigma; calatorind pe glob, mai degraba stabilind decat urmand moda, amestecand afacerile cu placerea.
In timp ce calatoriile epice ale lui Ted din intreaga lume s-au transformat intr-o poveste legendara, revenirea lui triumfatoare in Marea Britanie, in 1988, l-au propulsat rapid.
Astazi, Ted Baker este o marca globala a stilului de viata care ofera imbracaminte pentru barbati, imbracaminte pentru femei si accesorii. Un brand britanic, Ted Baker este renumit pentru oferta sa ciudata, dar comerciala , de moda, design de inalta calitate, detaliind si utilizarea distinctiva a modelului si culorii.
Abordarea neconventionala a marcii la moda, simtul ireversibil al umorului si, mai presus de toate, atentia neclintita la detalii, ii atrag pe barbatii si femeile care au incredere in stilul lui.
Linia de design naturala si confortul deosebit oferite de produsele originale UGG Australia au asigurat succesul pe piata, iar acest tip de incaltaminte imblanita este purtat de toti trend-setterii din marile capitale ale modei. UGG a devenit un substantiv comun, o denumire generica a cizmelor australiene cu un design atat de usor de recunoscut. Alimentat de dragoste si devotamentul pentru celebritati, designerii, trendsetteri si oamenii obisnuiti din intreaga lume, UGG a ajuns de pe plajele de nisip din Byron Bay, pe fiecare strada de fashion din Los Angeles, Londra, Paris, Shanghai, Tokyo, New York, si nu numai.
Este un brand de incaltaminte si imbracaminte sport inspirat de legendarul baschetbalist Michael Jordan, considerat cel mai bun jucator de baschet. Semnatura Jordan a aparut initial in cadrul liniei de baschet Nike in 1985, cu modelul Air Jordan 1 creat de Peter Moore dar a cucerit lumea pantofilor de
baschet odata cu lansarea Air Jordan 3 proiectat de Tinker Hatfield. Jordan a devenit enitate proprie in 1997, odata cu introducerea modelului Air Jordan 13. Brandul Jordan este acum o marca de miliarde de dolari, cu o acoperire la nivel mondial cu puternice radacini in cultura urbana si in toate sporturile
majore.
Adidas este al doilea cel mai mare producător de articole si echipamente sportive din lume. Calitatea produselor dar si campaniile de marketing au propulsat brandul adidas in topul preferintelor sportivilor de talie mondiala.
In prezent, brandul produce echipament sportiv pentru: fotbal, baschet, handbal, crichet, tenis, lacrosse, gymnastica, golf si multe altele.
Under Armour este unul dintre cei mai mari producatori si furnizori de imbracaminte si incaltaminte sport la nivel international. Under Armour a fost fondat de Kevin Plank, jucator de fotbal american la Universitatea Maryla in incercarea de a produce echipament cu tehnologi care sa imbunatateasca performantele atletilor.
In prezent, brandul comercializeaza echipament sportiv pentru baschet, antrenament, fitness, yoga, golf, hiking si multe altele.
Povestea Salomon incepe in 1947, in Annecy, Franta, cand Francois Salomon, alaturi de sotia Jeanne si fiul George deschid un atelier la Côte-Saint-Maurice, unde fabrica lame de ferastrau si canturi pentru schiuri.
In prezent, Salomon este un brand francez ce comercializeaza echipament sportiv pentru alergare urbana, alergare montana, drumetii si recuperare medicala. Brandul a fost detinut timp de 8 ani de Adidas (din 1997) iar in 2004 de producatorul finlandez Amer Sports. Salomon produce annual 12 milioane de produse, dintre care 15% se realizeaza in uzinele propria.
Reebok este un brand global de incaltaminte si imbracaminte sportiva, care functioneaza ca o filiala a gigantului german Adidas incepand cu anul 2005. Brandul produce si distribuie articole pentru fitness, alergare si crossFit, inclusiv imbracaminte si incaltaminte.
Reebok este sponsorul oficial de incaltaminte si imbracamite pentru Campionatul Ultimate Fighting, CrossFit, Spartan Race si Yuen Lui Studios.
New Balance Athletics (NB), cunoscut sub numele de New Balance, este un brand american multinational, cu sediul in Boston, Massachusetts. Compania a fost infiintata in 1906 sub denumirea de “Noua Companie de Asistenta pentru Balans” si este unul dintre pirncipalii producatori de incaltaminte sportiva din lume.
Brandul se bazeaza exclusiv pe confort si rezistenta. Incaltamintea New Balance este dupa cum spun reprezentantii brandului, “imbinarea perfecta dintre functiune și forma, oferindu-ti tehnologia si performanta de care ai nevoie pentru stilul de viata pe care il vrei”.
Mizuno Corporation este o companie japoneza de echipamente si articole sportive, fondata la Osaka in 1906 de Rihachi Mizuno. In prezent, Mizuno este un brand global care ofera echipamente de calitate premium pentru golf, tenis, baseball, volei, fotbal, alergare, rugby, schi, ciclism, judo, tenis de masa, badminton, box si atletism.
Hoka One One este un brand sport originar din Franta care proiecteaza si comercializeaza pantofi de alergat. Brandul si-a castigat mai intai atentia in industria turistica prin producerea de pantofi cu talpa supradimensionata, numiti pantofi “maximalist” datorita pernei suplimentare. Ulterior pantofii au inceput sa fie preferati de catre alergatorii de ultramarathon, datorita pernei imbunatatite si stabilitatii inerente.
Arena este unul dintre cele mai cunoscute si apreciate branduri de innot la nivel mondial. Brandul a fost creat de catre vizionarul in materie de sport Horst Dassler, fiu al fondatorului Adidas. Vandut de Adidas in 1990, marca reprezinta acum doua linii de produse independente.
Adidas este al doilea cel mai mare producător de articole si echipamente sportive din lume. Calitatea produselor dar si campaniile de marketing au propulsat brandul adidas in topul preferintelor sportivilor de talie mondiala.
In prezent, brandul produce echipament sportiv pentru: fotbal, baschet, handbal, crichet, tenis, lacrosse, gymnastica, golf si multe altele.
Superdry este un brand contemporan interesant care se concentreaza pe produse de inalta calitate care îmbină grafica vintage americana și japoneza cu stilul britanic. Acestea se caracterizează prin tesaturi de calitate, detalieri unice, grafica realizata manual in diverse stiluri. Toate acestea au facut din Superdry un brand celebru cu o comunitate internationala de fani.
Brooks Sports, cunoscuta si sub numele de Brooks Running, este un brand American care proiecteaza si comercializeaza pantofi, imbracaminte si accesorii pentru barbati si femei. Pantofii Brooks au fost numiti “cei mai buni pantofi de alergare” de publicatii precum Runner’s World si Sport Ilustrated.
Ceea ce a inceput ca o investitie modesta de 1.100 $ in 1990 s-a transformat intr-una dintre cele mai iconice branduri din domeniul incaltamintei. De la o fabrica din Queens, NY, Steve Madden a revolutionat industria incaltamintei, imbinand ani de experienta cu modele unice si creative. Inspirat de rock and roll si radacinile sale din New York, viziunea sa de a oferi femeilor si barbatilor modalitatea sa-si exprime individualitatea, este inovatoare, indrazneata si inspirata. Au rezultat milioane de clienti in intreaga lume si a propulsat desenele sale in prim-planul modei. El a extins marca Steve Madden intr-un stil de viata adevarat si o destinatie pentru incaltaminte, genti de mana si accesorii, vandute in peste 80 de tari din intreaga lume. E vorba de autenticitate. Este vorba despre imbratisarea individualitatii. Este Steve Madden.
Bernard Gantmacher a sosit in New York in 1914, un imigrant evreu din Myropil (Ucraina). Gantmacher a fost angajat la o fabrica de imbracaminte pentru coaserea camasilor in timp ce el a studiat pentru a fi farmacist. Cativa ani mai tarziu, el si-a intalnit viitoarea sotie, Rebecca Rose, un specialist pe butoane si butoniere care a lucrat pentru aceeasi companie. Dupa revenirea lui Gantmacher din serviciul militar in timpul primului razboi mondial, cuplul s-a casatorit si a fondat compania Par-Ex Shirt cu partenerul de afaceri Morris Shapiro. Compania a facut tricouri pentru branduri, inclusiv Brooks Brothers, J. Press si Manhattan. In 1927, compania a fost relocata la New Haven, Connecticut. Cuplul avea doi copii, Marty si Elliot, nascuti in 1921 si 1926, care, dupa terminarea studiilor la Universitatea din Connecticut, au revenit la afacerea de familie si i-au convins pe tatal lor sa faca tricouri pentru propria sa marca. In aprilie 1949, a fost lansata eticheta GANT.
Brandul Japonez Asics a fost fondat in 1949 de catre Kihachiro Onitsuka cel care avea sa isi imprumute numele celor mai faimoase modele de Asics. La inceput brandul se numea Onitsuka Tiger.
Primele modele de sneakersi Asics erau create special pentru baschetbalisti insa foarte rapid compania s-a extins si a inceput sa produca pantofi pentru o varietate de sporturi. Astfel, la mijlocul anilor ’60 pantofii Onitsuka Tiger erau distribuiti in Statele Unite de catre Phil Knight, unul dintre fondatorii Nike.
In 1977, Onituska Tiger s-a unit cu alte doua companii pentru a crea Corporatia ASICS.
De atunci si pana in prezent Asics s-a extins la nivel mondial iar pantofii sport Asics sunt considerati printre cei mai performanti. au ajuns sa fie considerati printre cei mai performanti.
Numele Asics> este un acronim pentru maxima latina “anime sana in corpore sano” adica ‘un suflet sanatos intr-un corp sanatos”.
Brandul traieste pentru aceasta maxima iar din acest motiv produsele lor au fost mereu caracterizate de tehnologie avansata si calitate superioara.
Prima fabrica a companiei a fost infiintata in 1898 la Kutztown, Pennsylvania, pe malurile inalte ale lui Saucony Creek (din care compania isi va obtine numele).
In 1910, rusul imigrant A.R. Hyde a inceput o companie de incaltaminte in Cambridge, Massachusetts, numita Hyde Athletic Industries. De-a lungul anilor, Hyde a devenit cunoscut pentru fabricarea incaltamintei sportive, inclusiv branduri precum SpotBilt si PF Flyers; Hyde Athletic Industries a cumparat Saucony la sfarsitul anilor 1960 si l-a mutat in Cambridge.
In 1979, doua dintre modelele de pantofi de alergat Saucony au fost selectati in top 10 de catre revista Runner's World (Hornet a fost ales cea mai buna valoare), iar in primavara urmatoare cererea pentru produs a crescut de 20 de ori. La sfarsitul anilor 1980, cand Saucony a devenit marca dominanta a lui Hyde, numele companiei a fost schimbat oficial de la Hyde Athletic Industries la Saucony.
Brandul este povestea de succes a denimului britanic care a cucerit lumea. Pepe Jeans London este un brand ce se bazeaza pe colectii din denim si casual, care a fost infiintat in zona Portobello Road din Londra in anul 1973. Desi a inceput doar printr-un stand micut, Pepe Jeans a ajuns la vanzari de mai mult de o jumatate de miliard de dolari, iar Pepe s-a transformat intr-o eticheta de jeans care a cucerit intreaga Europa. In prezent brandul are o prezenta in peste 80 de tari din intreaga lume.
Infiintata in 1981, GUESS a inceput ca o companie de blugi si s-a transformat cu succes intr-un brand global de stil. Astazi GUESS proiecteaza, comercializeaza, distribuie si licentiaza o colectie de imbracaminte moderna, denim, genti de mana, ceasuri, incaltaminte si alte produse aferente. De-a lungul anilor, imaginea GUESS a fost prezentata in campanii de neuitat, inovatoare, care au transformat marca intr-un nume arhicunoscut. Produsele GUESS sunt distribuite prin magazinele GUESS, precum si in magazinele de specialitate din intreaga lume. Incepand cu 2 august 2014, compania opereaza direct 488 de magazine de vanzare cu amanuntul in Statele Unite si Canada si 349 de magazine de vanzare cu amanuntul in Europa, Asia si America Latina. Licentiantii si distribuitorii companiei opereaza inca 848 de magazine de vanzare cu amanuntul in afara Statelor Unite si a Canadei.