FF Group Romania implementează noul concept de retail Nike, în premieră pentru regiunea Europei Centrale şi de Est

Bucureşti, 13 martie, 2014: FF Group Romania, subsidiară a grupului internaţional Folli Follie – Grecia, distribuitorul autorizat Nike în România, a implementat, în premieră pentru piețele din Europa Centrală şi de Est, noul concept de retail Nike, denumit NOS, în magazinul Nike din Afi Palace Cotroceni.

Magazinul are o suprafaţă totală de 280 mp, iar renovarea şi modernizarea acestuia au necesitat o investiţie de peste 150.000 de Euro. Noul concept replică atmosfera unei săli de sport, fiind o abordare inovativă din acest punct de vedere.

„Decizia comună FF Group şi Nike de a investi în modernizarea magazinului din Afi Palace Cotroceni a venit firesc, în urma analizei performanţelor sale comerciale şi a potenţialului de dezvoltare al mall-ului. Implementarea în premieră în Europa Centrală şi de Est a unui nou concept de retail Nike este o recunoaştere a profesionalismului echipei noastre” – a declarat Mălina Soare, Marketing Manager al FF Group Romania.

Compania are o colaborare de tradiţie cu Nike, numărându-se printre primii distribuitori ai brandului în Europa. În Grecia, parteneriatul strategic cu Nike a început  din anul 1979, iar pe piaţa autohtonă din 1999.

În decursul celor 15 ani de colaborare cu cel mai important producător global de echipament sportiv, FF Group Romania a dezvoltat o reţea proprie de retail, puternică ţi echilibrată, la nivel naţional. Totodată, derulează parteneriate cu importanţi retaileri de profil pentru distribuţia produselor Nike în cele mai mari oraşe din România. În prezent, FF Group Romania administrează o reţea de 18 puncte de vânzare care comercializează brandul Nike, dintre care 15 magazine exclusive şi 3 magazine de tip outlet, având o suprafaţă comercială totală de peste 5.000 mp.

“2014 este un an important pentru noi, implementarea noului concept de retail în magazinul Nike din Afi Palace Cotroceni fiind primul dintr-o serie de proiecte de amploare care se vor derula pe tot parcursul anului.”- a adaugat Mălina Soare.

FF Group Romania SRL

Compania FF Group Romania, parte a Folli Follie – Grecia (FF Group), este unul dintre cei mai importanţi distribuitori şi retaileri naţionali de articole de sport şi fashion şi are 370 de angajaţi. Compania deţine la nivel naţional o reţea extinsă de magazine, dintre care magazine de tip monobrand (Nike, Folli Follie, Calvin Klein Jeans), magazine multibrand (collective, _kix) şi magazine tip outlet.