FF Group Romania a deschis un nou magazin collective în România

București, 4 iunie, 2014: FF Group Romania, subsidiară a grupului internațional Folli Follie – Grecia, a deschis luna trecută un nou magazin collective, în AFI Palace Cotroceni.

 

Acesta este cel de-al patrulea magazin collective din România. Premisa de la care pleacă acest concept de magazin este poziționarea magazinelor collective în topul preferințelor vizitatorilor și de a oferi tinerilor iubitori de modă oportunitatea de a-și alege piesele preferate din ultimele colecții de haine și pantofi care se potrivesc personalității lor. collective se adresează celor mai sofisticați și îndrăzneți clienți, pentru care moda face parte din stilul  lor de viață.

Noul magazin are o suprafață totală de aproximativ 650 mp, iar deschiderea acestuia a necesitat o investiție de peste 850.000 de euro (inclusiv achiziția de marfă). Noul collective din Afi Palace Cotroceni a fost dezvoltat de o echipă de experți internaționali și menține conceptul minimalist de retail multibrand care scoate în evidență produsele și mărcile prin elemente de design inovator, mobilier și ambianță moderne, pentru a crea o experiență unică pentru vizitatori.

Magazinul comercializează cele mai noi colecții ale brandurilor internaționale de renume precum: Boss Orange, Calvin Klein Jeans, Converse, Franklin&Marshall, G-star, Hamaki-Ho, Juicy Couture, Napapijri, Polo Ralph Lauren, Scotch&Soda, UGG Australia etc.

Două noi branduri prestigioase și extrem de apreciate la nivel internațional – Armani Jeans și Ted Baker – au intrat în portofoliul collective începând cu sezonul de primăvară-vară 2014 și vor fi prezente cu ultimele colecții și în noul magazin.

La nivel internațional, conceptul collective a fost lansat de grup în Atena. Acest concept creativ de retail este implementat doar în spații generoase (minimum 600-800mp), poziționate fie pe artere de shopping importante sau în centrele comerciale reprezentative. Până în prezent au fost deschise în regiune opt magazine collective: patru magazine în România, trei în Grecia și unul în Bulgaria. Ca o urmare firească a globalizării politicii de retail a grupului, până la sfârșitul anului 2016 acesta intenționează să extindă rețeaua până la 14 magazine collective in Europa de Sud-Est.

„După ce, la finalul lunii martie, am redeschis magazinul Nike, implementând în premieră pentru Europa Centrală și de Est noul concept NOS, acum ne consolidăm prezența în Afi Palace Cotroceni, prin deschiderea unui magazin collective. Am luat această decizie în urma analizei performanțelor comerciale și a potențialului de dezvoltare al mall-ului.” – a declarat Mălina Soare, Marketing Manager FF Group Romania.