Cel mai mare magazin multibrand Collective s-a deschis in centrul Bucurestiului

Cel mai mare magazin collective din București s-a deschids pe strada Ion Câmpineanu nr. 2 si va deveni un hot spot al modei, chiar in centrul capitalei. Emporio Armani, M Missoni si CK Menswear sunt brandurile care se vor regasi in exclusivitate in magazinul multibrand situat intr-o cladire monument istoric de la inceputul secolului XX.

Noul flagshipstore collective beneficiaza de o suprafata de 1.200 de mp si se intinde pe 3 niveluri: subsol, parter si etajul 1. Parterul este dedicat unui mix de colectii barbatesti si pentru femei, apartinand unor branduri premium precum Emporio Armani, M Missoni, Hugo by Hugo Boss, CK Menswear, Polo Ralph Lauren, Ted Baker, Juicy Couture, in timp ce la subsol se afla colectiile doar pentru barbati, iar la etajul 1 cele de dama. O noutate fata de celelalte magazine collective din Bucuresti o reprezinta, pe langa brandurile in exclusivitate, si faptul ca nivelurile destinate barbatilor si femeilor dispun de zone cu lenjerie intima si incaltaminte.

Designul interior modern al magazinului surprinde printr-un contrast placut cu exteriorul clasic al cladirii, care imbina elemente art nouveau si academism francez, caracteristice anilor 1900-1920. Fiecare nivel al magazinului a beneficiat de o atentie deosebita la detalii, pornind de la cea acordata podelei pana la tavanele spectaculoase din sticla neagra asortate cu lampi din ceramica.
Lemnul pretios si fierul forjat se imbina intr-o fuziune spectaculoasa cu marmura de Carrara si chiar cu portiuni din caramida originala din care a fost construita cladirea acum aproape 100 de ani. Sunt elemente care compun un decor inedit, modern si minimalist creat pentru a evidentia produsele si pentru a oferi oricarui vizitator momente de relaxare si de incantare.

Magazinul collective de pe strada Ion Campineanu, nr.2, se alatura celorlalte trei magazine deschise in Bucuresti in AFI Palace Cotroceni, Băneasa Shopping Center și București Mall ,unde pasionatii de moda descopera permanent noile colectii ale brandurilor internationale preferate.
Conceptul de visual merchandising a fot realizat sub coordonarea cunoscutului designer Stephan Pelger.
Hugo Boss, Polo Ralph Lauren, Ted Baker, Juicy Couture, UGG Australia, Boss Orange, Armani Jeans, CK Jeans, G-Star Raw, Scotch&Soda, Pepe Jeans London, Franklin&Marshall, Converse sunt doar o parte dintre brandurile internationale ale caror colectii pot fi regasite in magazinele collective.